FAQ

FAQ

1. Jaki jest status mojego zamówienia?

Po każdej zmianie statusu zamówienia, otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Do czasu realizacji zamówienia należy również doliczyć czas na dostarczenie zamówienia przez firmę kurierską. W momencie wysłania przez nas Twojej paczki otrzymasz jej numer przewozowy oraz link do jej śledzenia.

2. Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
Na chwilę obecną realizacja zamówień i dostarczenie paczek możliwe jest jedynie na terenie Polski
3. Jakie są koszty wysyłki?
Koszty dostawy nalicza system na podstawie wagi sumarycznej zamówienia. Cennik wysyłek
Waga Przedpłata
Kurier InPost 0-30 kg 18 zł
Paczkomat InPost 0-25 kg 15 zł
Do produktów wielkogabarytowych mogą zostać naliczone dodatkowe koszty, o czym informujemy przy każdym produkcie, którego dotyczy dopłata.
Dla zamówień realizowanych na terenie Polski o wartości minimum 199 zł koszty standardowej przesyłki są darmowe.
4. Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

Przy każdym produkcie znajduje się informacja dotycząca czasu realizacji zamówienia (dni wyświetlone przy produkcie to dni robocze).

Realizacja zamówienia rozpoczyna się niezwłocznie po jego rejestracji w naszym systemie. Produkty dostępne od ręki najczęściej dostarczane są w ciągu 2-3 dni.

5. Czy mogę zwrócić towar?

Tak. Zwrotu można dokonać do 14 dni od otrzymania zamówienia. 

Pamiętaj! Możliwość zwrotu obejmuje produkty nieużywane, czyste oraz z metką/oryginalnym nienaruszonym opakowaniem

6. Jak mogę anulować zamówienie?

W celu anulowania zamówienia prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy na adres kontakt@dzikistres.pl

7. Jak mogę złożyć reklamację?

W celu złożenia reklamacji, należy wysłać wiadomość e-mail na adres kontakt@dzikistres.pl z opisem powodu reklamacji oraz z załączeniem zdjęć obrazujących uszkodzenia/wady produktów. Przyjęcie zgłoszenia reklamacji potwierdzimy w wiadomości zwrotnej. Zgodnie z polskim prawem, reklamację rozpatrujemy maksymalnie w ciągu 14 dni.

0